עוד בנערותה נאוה טלפיר היתה בחורה מלאה שלא מצאה בגדים אופנתיים למידותיה, ולכן נאלצה להתפשר וללבוש בגדים דודתיים למדי, שנים חוותה את התסכול הזה של להיות חריגה בין כל הנערות היות ולא מצאה בגדים אופנתיים, נאלצה ללבוש בגדי נשים מבוגרות ונראתה כאישה בוגרת בעודה בחורה צעירה. לקראת חתונתה חיפשה נאוה שמלת כלה וגם כאן חוותה תסכולים רבים, מרבית המעצבים שביקרה לא ששו לתפור לה שמלה – "אנחנו לא תופרים למידות כאלו".
במהלך ההריון הראשון חיפשה נאוה בגדים בחנות למידות גדולות, אך גם משם חזרה מאוכזבת. המוכרת אמרה לה שאלו לא בגדים למידות גדולות אלו בגדים לנשים הרות אבל רזות מטבעם. התסכול והאכזבה הלכו וגדלו, נאוה שמעה מחברותיה המלאות טענות דומות ובליבה החלה לחלום.
בשנת 2003 כשהיא בת 38 ואם ל- 3 ילדים מחליטה נאוה לצאת למסע חיפושים אחר אופנה מתאימה למידות גדולות. היא נוסעת לחו"ל נכנסת למפעלי טכסטיל, נפגשת עם יצרנים, בודקת מחירים ועלויות ומחליטה לנסות ולבדוק את התחום יותר מקרוב.
נאוה יוצרת קשר עם יצרנים, מארגנת בגדים במידות גדולות, מסדרת את המעמדים והמראות בחצר מתחת לפרגולה ומתארגנת לקראת המכירה בקיבוץ במרכז הארץ. היא מפרסמת את הבזאר למידות גדולות על לוחות מודעות ועמודי חשמל ואז הפתעתה. ביום ובשעה הנקובה תור של נשים גדולות מגיע לחצר, נשים מתלהבות ושמחות - "סוף סוף מישהו חושב עלינו". הנשים קונות בהתלהבות ושואלות על הבזאר הבא.
תקופת הבזארים מתחילה. נאוה שוכרת אולמות בסופי שבוע במקומות שונים ומקימה דוכני מכירה לנשים גדולות. השמועה עושה לה כנפיים ונשים מגיעות לבזארים ומתעניינות בבזאר הבא. במשך שנתיים היא מסתובבת ברחבי הארץ עם הבזאר הנייד הגדול.
ירידי האופנה של נאוה מושכים קהל רב ותוך פרק זמן קצר מונה מועדון הלקוחות שלה כ-2000 לקוחות נאמנות שפוקדות את הירידים שוב ושוב. הסתבר כי הרשתות הגדולות הובילו מגמה של הקטנת מידות כך שנשים במידות 48-52 התקשו למצוא את מבוקשן באותן חנויות, כל שכן נשים במידות 54+. את הפתרון האופנתי מצאו הנשים בירידי המכירות של נאוה. בעקבות ההצלחה של הירידים היא מחליטה לפתוח מרכז מכירות כדי שיפעל באופן שוטף.
נאוה ובעלה מגיעים להבנה שכדי שהמרכז יוכל להתקיים ולהצליח עליהם להתחלף בתפקידים וכך בהחלטה משותפת נאוה מפעילה את
החנות ואילו בעלה נשאר בבית עם הילדים.
באוקטובר 2005 מקימה נאוה בכפר מלל את בורדו – מחמאות במידות גדולות, מרכז אופנה לנשים במידות גדולות, מרכז המשמש נקודת מכירה קבועה ומשמש כבית לאלפי הלקוחות המגיעות לחנות באופן שוטף מכל רחבי הארץ.
בבורדו מוצגים כ- 50 מעצבים ויצרנים ישראלים וגם מעצבים מחו"ל תוך שימת דגש רב על ביגוד אופנתי במידות 42 עד 62, תוך הקפדה שנשים במידות אלו יוכלו למצוא את מבוקשן. בבורדו מוצגת אופנה ליום יום, אופנת ערב, שמלות לארועים ואמהות שמחה, כותנות לילה, הלבשה תחתונה ובגדי ספורט.
בבורדו כל אישה יכולה להתלבש על פי סגנונה האישי ולא להתפשר ולוותר על הופעה אופנתית וטרנדית. כל אישה יכולה לבחור מתוך ההצע הגדול מה היא בוחרת ללבוש ולא לרכוש רק את מה שקיים במידתה.
במרכז ההאנגר בכפר מלל, פינת ישיבה ופינת קפה. כל המוכרות הינן נשים במידות גדולות, האווירה, השרות ובעיקר ההבנה לגזרות הנשיות המיוחדות.
כיום משמש מרכז האופנה - בורדו כפר מלל גם כמקום בילוי לנשים מלאות, המשתתפות באופן קבוע בערבי חוויה הנערכים במקום כדוגמת ערבי נשים בתחום ריקודי בטן, זוגיות, סטנד אפ, מיניות האישה ועוד.
מידי יום מחדשת נאוה את הקולקציות, המגוון אדיר, ביגוד יומיומי במחירים עממיים לצד שמלות ערב מיובאות ויוקרתיות. בגדי ים לצד קולקציית ביגוד ספורט, לבני נשים, אביזרי אופנה ועוד.
העבודה בבורדו היא אינטנסיבית ביותר, הקולקציות כאמור מתחלפות מידי יום והרצון להעניק שרות אישי מחייב את נאוה והצוות לשעות עבודה ארוכות. את התגמול העיקרי נאווה מקבלת מפידבקים רבים המגיעים מהלקוחות בעיקר על כך שחווית הקנייה של ביגוד הפכה מחוויה מתסכלת לחוויה נהדרת ומהנה .
לדברי נאוה יש לה סיפוק עצום כנשים מלאות מוצאות ביגוד עכשווי ואופנתי וחווית הקניה מביאה אפילו לשינוי בחייהן , בבטחון העצמי שלהן ובחיזוק מעמדן בחברה. עבורה הפידבקים האלו הם שמעניקים לה את הכוח והרצון להמשיך ולפתח, ליזום וליצור.