הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף יזמות עסקית
אירוע קידום מכירות מסחרר

אירוע קידום מכירות מוצלח מחייב תכנון מפורט, תיאום טוב וארגון מאחורי הקלעים. איך בונים אירוע קידום מכירות והופכים אותו להצלחה מסחררת?
כתבות נוספות
* הפגישה הראשונה עם הבנק
* שווקי את העסק שלך באינטרנט
* גברים, נשים ומדיה חברתית
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

אירוע קידום מכירות מסחרר
אירוע קידום מכירות מוצלח מחייב תכנון מפורט, תיאום טוב וארגון מאחורי הקלעים. איך בונים אירוע קידום מכירות והופכים אותו להצלחה מסחררת?
מאת: נטע טל
26/08/2013
אירועי קידום מכירות הם חלק מלוח השנה של כל חברה עסקית, ואולי האמצעי הנפוץ ביותר לשמירה על קשר עם קהל היעד של העסק, לקוחות קיימים ופוטנציאליים, והקהילה באופן כללי. אירועים לקידום מכירות הם מגוונים ונעים החל מדוכן מכירות של ממש בקניון או מרכז מסחרי, דרך אירועי יחסי ציבור להשקת מוצר או מותג, או פרזנטור, ועד לאירועים רשמיים כגון חנוכה של משרדים חדשים, מסיבות עיתונאים, סמינרים, סדנאות או ימי עיון. המשותף לכל סוגי האירועים הללו הוא שהם כולם משקפים את תדמית החברה, והמותג שהיא מנסה לקדם.

כל אירוע קידום מכירות מוצלח מחייב תכנון מפורט, תיאום טוב וארגון מאחורי הקלעים. הזמן מראש להכנות נקבע בדרך כלל בהתאם לקנה המידה של האירוע, אבל גם על פי שיקולים נוספים, שאותם ניסינו לרכז עבורכם, לקראת אירוע קידום המכירות הבא שתתכננו עבור המותג שלכם:

מהי המטרה של האירוע?
עוד לפני תחילת התכנונים, חובה לקבוע מה המטרות והיעדים שאתם מנסים להשיג באמצעות האירוע. כל אלמנט אחר בתכנון חייב לשרת את המטרות והיעדים הללו. חשוב מאוד שכל מי שמעורב בהפקת האירוע יהיה מודע לאותן מטרות ויעדים, כדי שכולם יתכווננו אליהם ויהיו באותו ראש. 

מה התקציב העומד לרשותכם?
התקציב כמובן יקבע את סדר הגודל של האירוע, ואת האפשרויות העומדות בפניכם גם מבחינת מיקום, עיצוב, ואפילו מבחינת הכיבוד והמרצ'נדייזינג של המותג שלכם שתוכלו לחלק באירוע. קחו בחשבון שגם עם תקציב מצומצם אפשר להפיק אירוע מכובד, וגם אם תסתפקו בבלונים עם שם המותג שלכם, ולא בכדור פורח, למשל, עדיין תוכלו להרשים את המשתתפים.

מיהו קהל היעד של האירוע?
הכינו רשימה של המוזמנים האפשריים לאירוע שלכם, ונסו לחשוב עד כמה הם מכירים מקרוב את המותג שלכם. האם אתם צריכים להשקיע בעיקר ביצירת מודעות לקיומו של המותג, או שהמותג כבר מוכר ורק צריך להעמיק את הקשר הרגשי והמ
חויבות של הלקוחות שלכם אליו? האם המשתתפים באירוע הם אנשי מקצוע, החברים באותה קהילה מקצועית כמותכם, עיתונאים ואנשי תקשורת או הציבור הרחב? עבור כל קהל יעד כזה אפשר וצריך לתפור אירוע קידום מכירות שונה, שידבר אל ליבו.

מה הזמן והמקום האידאליים לאירוע שלכם?
אם המותג שלכם מתחרה על נישה ספציפית, ודאו שאין אירועים דומים אחרים המתוכננים לאותו שבוע, כדי שלא תצטרכו להתחרות בהם. בחרו מיקום מוכר וידוע, שיהיה מספיק אטרקטיבי כדי למשוך אליו את קהל היעד שלכם. אל תשכחו גם לדאוג למקומות חנייה חינם לאורחים.

איזו "תכנית אומנותית" כדאי לכלול באירוע?
פרסום המותג שלכם הוא האינטרס המרכזי שלכם, אבל לא בהכרח האינטרס המרכזי של המשתתפים באירוע קידום המכירות שאתם מתכננים. פרסמו מראש את התכנייה של האירוע, ושבצו בה דוברים אטרקטיביים, מופע אומנותי כזה או אחר, וכמובן - הפסקה לכיבוד קל.

מה תכנית הגיבוי שלכם?
לא משנה כמה תתכוננו מראש לאירוע, עליכם להשאיר מקום גם לתקלות ושינויים של הרגע האחרון. חלקו את המשימות והאחריות בין האנשים המעורבים בהפקת האירוע, כדי שבמקרה הצורך תוכלו להפעיל אותם ולהתמודד במהירות וביעילות עם כל תקלה שעלולה לצוץ. 
הרשימה הזו אולי נראית מייאשת במבט ראשון, אבל מעבר לאתגר ולקשיים, תכנון אירועי קידום מכירות יכול להיות גם מהנה, בייחוד אם בסופו של יום תוכלו להביט אחורה ולפלוט אנחת רווחה, ועוד יותר מכך - אם תגלו לאחר האירוע שבאמת הצלחתם לקדם את המותג שלכם ולהחדיר אותו טוב יותר למודעות של המשתתפים באירוע, ושל הלקוחות שלכם בכלל.

המאמר נכתב באדיבות אתר http://www.tikco.co.il  מהחברות המובילות לעיצוב וייצור תיקים לקידום מכירות.

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
אקדמיה לסקס
הורות וילדים
בריאות
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים