אחד המרכיבים המהותיים בהצלחת העסק שלנו הוא היכולת שלנו להגיע לכל לקוח באופן אישי
כמות המילים שנשפכת מדי שנה באינטרנט על קמפיינים לא מוצלחים ועל הסיבות לכך שקמפיינים הופכים למוצלחים או ללא מוצלחים היא כמות עצומה. ישנם כל כך הרבה גורמים שבהם אנחנו צריכים להתחשב כשאנחנו רוצים לשווק מוצר או לשמור על לקוחות לשירות שאנחנו מציעים, וקשה לשים את האצבע על החלק שהוא בהכרח החשוב ביותר. עם זאת, ברור כי אחד המרכיבים המהותיים והחשובים ביותר לכל הדעות הוא יצירת קשר אישי ככל הניתן עם כל לקוח ולקוח – קיים או פוטנציאלי. זהו אתגר רציני, משום שבשביל ליצור קשר אישי ולגעת בכל לקוח אנחנו צריכים להקדיש הרבה מאוד זמן ומשאבים לשיווק ולשירות לקוחות – אבל כיום כבר ניתן לעשות זאת בצורה יותר אוטומטית ומוצלחת לא פחות.
מהי השיטה היעילה ביותר ליצירת קשר אישי עם הלקוחות שלנו, בצורה אוטומטית ואיכותית?
חלק מהותי מהקשר בינינו ובין הלקוחות שלנו מתנהל במרחב המקוון ועל בסיס דואר אלקטרוני. מערכות של דיוור אלקטרוני אוטומטי כמו זו של
אקטיב טרייל מאפשרות לנו לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו, גם אם מדובר במסמכים פורמליים, עדכונים שוטפים או במיילים ייעודיים של שחזור סיסמה או חשבונית חודשית. את כל הדיוור האלקטרוני הזה מישהו צריך לשלוח בצורה אוטומטית, וודאי שלא אנחנו צריכים לעשות זאת אלא אפליקציה איכותית ונוחה לשימוש שלא מעסיקה אותנו בכך. עוד דוגמה ליצירת קשר אישי בינינו לבין הלקוחות שלנו מתבטאת בקמפיינים אישיים ש
אותם אנחנו מתאימים אישית (אך באופן אוטומטי) לכל לקוח ולקוח, לדוגמה – בימי ההולדת שלהם או בימי הנישואים שלהם. בכל מקרה, אנחנו צריכים לוודא כי כל קמפיין שיווקי שבו אנחנו פוצחים יהיה קמפיין יעיל שהלקוחות שלנו מגיבים אליו היטב – וגם את זה ניתן להשיג עם התאמה אישית של הקמפיינים שלנו להעדפות הלקוחות על ידי שיטת סקרים אקטיביים ו-AB Testing.
להתאים את עצמנו לצו השעה מבחינת העדפות הלקוחות שלנו
אחד הדברים החשובים ביותר בהתאמה של השירות שלנו ושל השיווק שלנו ללקוחות הוא הבנה של האופן שבו הלקוחות שלנו קוראים את הממשק שלהם איתנו ויוצרים איתנו את המגע הזה. כיום, מרבית האנשים קוראים את המיילים שלהם וגולשים באתרי השירות השונים שלהם דרך הטלפון, ולכן כל קמפיין שיווקי וכל דואר אוטומטי שאנחנו שולחים ללקוחות שלנו צריך להיות מותאם מובייל. זוהי למעשה התאמת העסק שלנו לצו השעה מבחינה טכנולוגית.
עם השירות של אקטיבטרייל אנחנו יכולים לגעת בכל לקוח בצורה האיכותית ביותר
את כל מה שפירטנו כאן, ועוד הרבה יותר, אפשר להשיג אם רק פונים לשירות האיכותי של אקטיבטרייל. בין אם בדיוור אוטומטי, ביצירת ניוזלטר, בהתאמה פרסונלית של הקמפיינים שלנו לקהל הלקוחות או אפילו באספקה שוטפת של נתונים על הצלחת השיווק שלנו מול הלקוחות – את השירות ברמה הגבוהה ביותר ניתן להשיג דרך החברה הוותיקה והאיכותית בתחומה.