הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף נשים ועסקים
מקצועות נשיים וגבריים?

כיום עדיין ישנם מקצועות בהם קיים רוב גברי או רוב נשי מובהק. האם יש מקום למקצועות ''גבריים'' ו''נשיים'' בחברה ששואפת להיות שוויונית, ובמה בעצם השוויון צריך לבוא לידי ביטוי? 
כתבות נוספות
* האם יש מקום לנשים בענף הנדל''ן המקומי?
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

סרטוני אנימציה לעסקים - תנו לאנימציה לעבוד בשבילכם

 אחת הדרכים האפקטיביות ביותר כדי להגיע ללקוחות פוטנציאלים היא באמצעות סרטוני אנימציה לעסקים 
מאת: נטע טל
13/03/2018

כמה פעמים שמעתם את הבקשה – ספרו לנו על העסק שלכם? ובכל פעם מחדש, אימצתם את מוחכם הקודח כדי לנסות לתאר את מה שכמעט בלתי אפשרי לתיאור. 

נכון שאם יש לכם קליניקה לקוסמטיקה או שאתם עוסקים בעריכת דין, קל יחסית להסביר מה אתם עושים מבלי להיקלע לשימוש במושגים טכניים שנשמעים לשואל כמו סינית למתקדמים. אבל מה קורה כשהעסק שלכם מסובך יותר להבנה, למשל כשהוא מבוסס על מוצר טכנולוגי, אפליקציה או מערכת ממוחשבת? 

שרטוט גרפים או פציחה בחישובים מתמטיים רק ירחיקו לקוחות פוטנציאליים – כאלה שברור לכם שצריכים את המוצר, אבל לא מבינים למה ואיך הוא עובד וכיצד יועיל להם.

כדי להגיע אליהם, אתם חייבים להפוך את התיאור של המוצר או השירות שלכם לידידותי, חד ומדויק. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות זאת היא באמצעות סרטוני אנימציה לעסקים. 

שירות וירטואלי או מוצר טכנולוגי לא תמיד אפשר לצלם, ודאי לא את מה שאחראי על התפעול שלו (החיבור בין החוטים או האלגוריתם המופלא שלקח לכם שנים לפתח), ולכן אנימציה יכולה להמחיש את מה שאינו גלוי. 

אז איך יוצרים סרטון אנימציה מוצלח שקולע למטרה?

לפניכם 3 טיפים חשובים בנושא:

האפליקציה שתשנה את חייכם

אולי המוצר שלכם יודע לעשות הרבה דברים, אבל בסופו של דבר, המסר המרכזי של הסרטון צריך להיות אחד משניים - מהו  היתרון התחרותי הבולט של המוצר בשוק, או מהו הצורך שהמוצר עונה עליו. התרכזו ביתרון או בצורך הזה ונסו לגבש את הקונספט של הסרטון סביב הבעיה שהמוצר או השירות שלכם פותר.  

חשבו על כך שסרטון האנימציה שלכם יהיה בן דקה וחצי לכל היותר, ולכן, אי אפשר ליצוק אליו את כל התוכן שאספתם לאורך שנות מחקר ופיתוח ארוכות. זקקו היטב את המסרים שחשוב לכם ביותר להעביר מבחינה שיווקית. למשל, "האפליקציה מעניקה שירות גיבוי בענן ואינה תלויה במחשב ספציפי או תוכנה שמחשבת את תזרים המזומנים של עסק, מתעדכנת אוטומטית ועוזרת לנהל את הקופה".

דמות או מטאפורה – כוכבי הסרטונים

ועכשיו, לסיעור המוחות. זה הזמן לזרוק רעיונות לחלל האוויר ולחשוב מי יהיה הכוכב הראשי של הסרטון שלכם (מלבד המוצר או השירות). האם יש דמות שיכולה לייצג טוב את קהל היעד, או אולי תרצו להעניק למוצר עצמו חיים בעזרת דמות שמאנישה אותו ומנגישה אותו עבור הלקוח הפוטנציאלי. 

בכל מקרה, כדאי לחשוב איזו דמות לדעתם תהיה זכירה במיוחד, אילו תחושות תרצו שהסרטון יעביר, והאם תרצו סרטון משעשע עם קריצה הומוריסטית או סרטון מעשי שמסביר בדיוק איך להשתמש במוצר, שלב אחר שלב?

איזו אנימציה היא בשבילכם?

אנימציה היא תחום רחב, הכולל טכניקות יצירתיות רבות. יש אינספור דרכים לייצר אנימציה בדרכים מעניינות. למשל, אנימציה וקטורית דו ממדית עם דמויות ואינפוגרפיקה, או אנימציה מאוירת בסגנון   ""white board או קומיקס, אנימציית תלת-ממד אבסטרקטית של נקודות וקווים הנעים במרחב או שילוב אנימציה עם וידאו – נציג החברה מדבר והמלל שלו ממוחש בדמות כותרות ואייקונים, תרשימים או כל אלמנט ויזואלי שמחזק את המסר.

בכל מקרה, חשוב לבנות תסריט מהודק, לחשוב על סוגיית הפסקול – מי יקריין את הסרטון ומה תהיה מוזיקת הרקע.  אולי זה בכלל יהיה סרטון ללא קריינות, המבוסס על כותרות שמופיעות ונעות על המסך. הבחירה תלויה בשאלות כמו היכן יופץ הסרטון ואיפה קהל היעד של הסרטון יצפה בו – האם הוא מיועד לרשתות חברתיות, אתר החברה או הקרנה פרונטלית.
בכל אחד מהמקרים, חשוב לזכור כי סטודיו להפקת סרטי אנימציה המתמחה ביצירת סרטונים לעסקים יוכל ללוות אתכם באופן מקצועי ולתת לכם מענה בכל שלב של ההפקה.


המאמר באדיבות סטודיו אנקה היוצרים סרטוני תדמית בוידאו ואנימציה שמושכים את העין וכובשים את הלב. לפרוטפוליו היכנסו לאתר 

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
הייטק לנשים בלבד הייטק לנשים בלבד
מכשירים לנשות עסקים בתנועה מכשירים לנשות עסקים בתנועה
מובילות נטוורקינג מובילות נטוורקינג
מ-Small Talk ל- Business מ-Small Talk ל- Business
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
אקדמיה לסקס
הורות וילדים
בריאות
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים