אמינות
לאמינות יש חלק חשוב בבחירת החברה שתקדם את האתר שלכם. למה זה חשוב כל כך? מפני שכדי שהחברה תעשה את המוטל עליה, עליכם להשקיע בכך כסף ולא מעט ממנו. וכדי שתרגישו בטוחים להשקיע את הכסף הזה חשוב שהחברה תהיה אמינה ותתן לכם תחושת ביטחון לגבי העתיד לבוא.
ניסיון
עוד פרמטר חשוב מאוד הוא הוותק של החברה בתחום. למעשה, ככל שחברת הקידום מנוסה יותר, כך העובדים בה יידעו טוב יותר כיצד לקדם אתרים מסוגים שונים ובתחומים שונים. כך גם יעלה הסיכוי, שהיא כבר התנסתה בקידום אתרים בתחום שלכם ומכירה אותו טוב יותר בהשוואה לחברות חסרות ניסיון.
ותק
אמנם
חברת קידום אתרים ותיקה היא לא בהכרח גם מנוסה יותר, אבל היא בהחלט מכירה טוב יותר את השינויים ואת הקצב של גוגל ולכן תדע טוב יותר כיצד להשתמש בהם לטובתכם. יחד עם זאת חשוב לזכור, שמדובר על תחום חדש יחסית ולכן לא סביר לצפות לוותק של שלושים שנה בתחום...
מקצועיות
אמנם המקצועיות של חברות קידום אתרים נגזרת, בין היתר, מהוותק והניסיון שלהן, אבל לא רק! המקצועיות של החברה נגזרת בעיקר מההשקעה של עובדי החברה בלמידה בלתי פוסקת של התחום במטרה להיות ערניים לשינויים המתחוללים בתדירות גבוהה ולהצליח להמשיך ולתת את המענה הרצו
י ללקוחות שלהן.
תוצאות
עוד לפני שאתם בודקים מהן התוצאות של ההשקעה שלכם, כדאי לבדוק את התוצאות של לקוחות אחרים של החברה. מן הסתם, כל חברת קידום אתרים תשמח להשוויץ בהצלחות שלה בפני לקוחות פוטנציאליים ולכן אין בזה חוסר נימוס. כמו כן, זה יאפשר לכם לבחון את איכות העבודה של החברה עוד לפני שתשקיעו בה ממשאב הזמן ומשאב הכסף שלכם.
זמינות
אם אתם פונים לעזרתה של חברת קידום אתרים אתם ודאי מקצועיים בתחומכם, אבל לא בתחומם. לכן אתם גם לא אמורים לדעת את כל התשובות ובהחלט סביר שיהיו לכם שאלות ושתרצו להתייעץ מדי פעם. זה בדיוק הזמן, שבו הזמינות של החברה חשובה כל כך! לכן מומלץ לפנות לחברה, שקל להגיע אל העובדים שלה ולא צריך לעבור דרך אינסוף נציגים שאין להם תשובות בשבילכם רק כדי לקבל תשובה.
קשר אישי
אם כבר עסקנו בחשיבות של הזמינות ושל האמינות, הרי שהקשר האישי עם החברה הוא בעל חשיבות רבה לא פחות והוא חלק בלתי נפרד מהזמינות והאמינות. הכוונה היא לכך, שחשוב שתרגישו בטוחים לשאול שאלות ולהתייעץ עם מי שמטפל בכם. כמובן, אתם לא חייבים להפוך לחברים הכי טובים! אבל בהחלט חשוב שיהיה קשר אישי ורציף ושנותן ביטחון והרגשה טובה.