הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף נשים ועסקים
מקצועות נשיים וגבריים?

כיום עדיין ישנם מקצועות בהם קיים רוב גברי או רוב נשי מובהק. האם יש מקום למקצועות ''גבריים'' ו''נשיים'' בחברה ששואפת להיות שוויונית, ובמה בעצם השוויון צריך לבוא לידי ביטוי? 
כתבות נוספות
* האם יש מקום לנשים בענף הנדל''ן המקומי?
 
     
 
עוד באתר -
לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
   
 

כיצד סושיאל מדיה משפיעה על הצלחה של עסקים

מי שאיננו מכיר את המושג סושיאל מדיה עלול להתבלבל אבל בפועל מדובר במושג שבעלי עסקים, בעיקר מי שיש לו אתרים עם חנות מקוונת, חייבים להכיר.
מאת:
19/05/2020
המדיה החברתית היא כל מה שקשור ברשתות חברתיות והיכולת להשתמש בהן, בכדי להעלות את הפופולריות של אתרים ברשת האינטרנט. אנשים שאינם מתמצאים ברשתות חברתיות שונות ומכירים בעיקר את פייסבוק הוותיקה, עלולים לפספס את מגוון הדרכים שבהן ניתן להשתמש בשאר המדיות השונות לצרכי שיווק ופרסום ובעיקר לא להעמיק בפייסבוק בעצמה ובמה שיש לה להציע.

מהי סושיאל מדיה ואילו רשתות הן הפופולריות ביותר?

לשיווק דרך רשתות חברתיות יש מערכת כללים משלו והוא איננו דומה לקידום של אתרים בגוגל. הרעיון העומד מאחורי שילוב של סושיאל מדיה באסטרטגיית השיווק של עסקים, הוא לעשות שימוש בעובדה כי ישנם מיליארדי אנשים בעולם ומיליוני בישראל, שיש להם חשבונות ופרופילים שונים באחת מבין הרשתות החברתיות הפופולריות. זהו קהל לקוחות פוטנציאלי ש"רק מחכה" שיפנו אליו ועל ידי פילוח נבון של האוכלוסייה – ניתן לייצר קמפיינים אפקטיביים ביותר עבור העסק שלכם. עם זאת יש כאן הרבה יותר משיווק במאפייניו הרגילים: פרסום במדיה החברתית צריך להיעשות בהרבה מעבר לשילוב מילות מפתח, כיוון שהרעיון העומד מאחוריו הוא יצירת שייכות, קבוצתיות ומעל לכל אותנטיות, כלפי הגולשים שהם, למעשה, הלקוחות הפוטנציאליים.

מי יכול לנהל את המדיה החברתית של עסק מסוים?

כדאי להפקיד את האחריות על ניהול סושיאל מדיה
של עסק מסוים, רק בידי מי שמכיר היטב את החוקים והכללים של פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת שבה בוחרים לפרסם את העסק. רק אנשים שבקיאים באופן מלא בדרך שבה מתבטאים בדרך כלל בפייסבוק, יוכל להקים עבורכם עמוד עסקי בפייסבוק שאכן יעשה את העבודה. הניסוחים צריכים להיות מסוימים, הגרפיקה וכן המענה שניתן ללקוחות – הכל צריך להיות מאוד מאוד מוקפד ולכן מדיה חברתית היא "מגרש משחקים" שבו רק למקצוענים כדאי לשחק בו, אם אתם רוצים שהנושא הזה אכן יביא רווחים עבור העסק שלכם. מסיבה זו, חשוב לבחור היטב את בעל המקצוע שיהיה אחראי על החלק הזה מתוך תכנית הפרסום שאתם מייעדים לעסק שלכם. לעיתים תוכלו למצוא מקדמי אתרים שיכולים לבצע הן את הקידום בגוגל ובמקביל גם את הקידום ברשתות החברתיות, תחת מטריה אחת.

למה חשוב לבצע שיווק בעוד דרכים?

על מנת לייצר מקסימום של חשיפה לאתרכם, כדאי לפרסם אותו הן באמצעות סושיאל מדיה והן בעזרת פעולות שונות של קידום בגוגל. מחקר מילות מפתח ופילוח קהל היעד ומאפייניו, הם חלק מהדברים שתצטרכו לעשות, כאשר תתחילו את התהליך הזה. סיעור מוחות ביניכם ובין מקדם האתרים שלכם, ייצור מאפיינים ברורים של האנשים שעתידים להיות הלקוחות שלכם בסבירות גבוהה ומכאן שתוכלו לפנות אליהם דרך מדיה חברתית, במקביל לחשיפה דרך העלאת המיקום של האתר בגוגל ובכך למצות את הפוטנציאל האמיתי של הפנייה אל הגולשים.

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
הייטק לנשים בלבד הייטק לנשים בלבד
מכשירים לנשות עסקים בתנועה מכשירים לנשות עסקים בתנועה
מובילות נטוורקינג מובילות נטוורקינג
מ-Small Talk ל- Business מ-Small Talk ל- Business
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים