כלומר, אתם צריכים לא רק למכור מוצרים טובים או שירותים מתקדמים יותר מאלה של המתחרים שלכם, אלא עליכם גם לעשות זאת בצורה יותר יעילה. להבין מה הלקוח שלכם מחפש, לדעת לאפיין את הלקוחות שלכם בצורה טובה יותר וכך לתת להם את מה שהם מחפשים. כאן בדיוק נכנסות לתמונה מערכות embedded analytics ובינה עסקית, שכן בדיוק בנושאים האלה הן עוסקות. מערכות כאלה מנתחות ביעילות ובמהירות מה הלקוח שלכם מחפש, ובעזרת כל הדוחות שהן מציגות, תוכלו כל הזמן להשתפר תוך כדי תנועה.
התאמת המערכת לחברה הספציפית שלכם
אומנם מצד אחד כל העסקים מתמודדים עם אותם האתגרים, כמו איתור לקוחות או שימור לקוחות, אך מצד שני, כמובן שלכל עסק יש גם דרישות וצרכים אחרים. לכן, כאשר אתם חושבים על שילוב של מערכת מסוימת בעסק, כמובן שצריך גם לבדוק האם אפשר להתאים אותה בדיוק לצרכים האישיים שלכם. כדאי לדעת: היום, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, חלק ממה שכל כך נפלא במערכות הממוחשבות השונות שמתאימות לחברות ועסקים, זה שאפשר להתאים אותן לצרכים של העסק. עומס ארגוני עלול פעמים רבות לפוגע בצורה בלתי הפיכה בעסק ולכן כדאי שתתחילו גם אתם לעבוד עם התוכנות ועם המערכות הכי משוכללות שיש. בעזרתן הנתונים נאספים גם בלי שאתם שמים לב, הכול נכנס לחישוב הסופי ובסופו של דבר אתם מקבלים דוחות שמסתמכים על המציאות בחברה שלכם.
בחירת המערכת הנכונה לעסק שלכם
מתלבטים איזו מערכת של embedded analytics תוכל להתאים לעסק? רוצים להקצות לעניין הזה מקום ולהבטיח שאתם הופכים את הבינה העסקית לחלק בלתי נפרד מהתנהלות החברה? אתם צודקים. מה שכן, חשוב שתדעו שיש היום מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הזה. משמעות הדברים היא שתוכלו לבחור בין מערכות שונות, כאשר לכל אחת יש יתרון קצת שונה. לכן, רגע לפני שאתם שמים לב רק לעלות הסופי, כדאי שתבדקו מה בכלל כוללת המערכת. יש לקחת בחשבון נתונים כמו: האם אפשר להתאים את המערכת לצרכים האישיים של העסק שלכם? והאם אפשר לשלוט במערכת בכל רגע נתון? האם המערכת דורשת למידה אינטנסיבית או שבסך הכול מדובר על עניין מאוד אינטואיטיבי שכל העובדים ילמדו מהר איך לתפעל? חשוב לבדוק את כל הנתונים האלה מראש כי בסופו של דבר, אם אתם מכניסים מערכות שונות לעסק, המטרה היא להקל על עצמכם ולא לספק לעובדים שלכם עוד אתגרים מיותרים בעבודה.