הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף נשים ועסקים
מקצועות נשיים וגבריים?

כיום עדיין ישנם מקצועות בהם קיים רוב גברי או רוב נשי מובהק. האם יש מקום למקצועות ''גבריים'' ו''נשיים'' בחברה ששואפת להיות שוויונית, ובמה בעצם השוויון צריך לבוא לידי ביטוי? 
כתבות נוספות
* האם יש מקום לנשים בענף הנדל''ן המקומי?
 
     
 
עוד באתר -
לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
   
 

ידידותי לסביבה הוא ידידותי לרוכש

השגעון היפני החדש למוצרי LOASH. שרית ארבל על הטרנד היפני ומשמעותו הכלכלית. היפנים רוצים להרגיש כמה שיותר טוב

מאת: שרית ארבל
08/06/2006

הטרנד האמריקאי של מוצרים ידידותיים לסביבה הולך ומשתלט גם על סגנון החיים היפני. LOHAS, מונח הלקוח מהשפה האנגלית ובקיצור "סגנון חיים מושתת על בריאות ויציבות", הינו מילת הקוד החמה בשוק הקניות ביפן כיום. השילוב של חיבת קניות מחד עם אורח חיים המקדש את העבודה קשה מאידך, יוצר ככל הנראה את התנאים האידיאלים לנכונות הקיימת אצל מיליוני יפנים למצוא את השלווה שלהם בסבון אורגני, בנייר ממוחזר, ובמכוניות לא מזהמות.
 
אתרי אינטרנט, מגזינים ואפילו רשתות הכלבו היוקרתיות כגון "מיטסוקושי" מקדישים מקום של כבוד למוצרי LOHAS, אשר הופכים לשגעון היפני החדש, שמשמעותו נתח שוק הולך וגדל במהירות רבה אפילו יותר מאשר בארצות הברית מקור השגעון. טרנד זה משפיע כבר על יצרני המכוניות, קונצרני המזון, חברות הבנייה ואפילו הבנקים, שחשים צורך להפגין את דאגתם לטבע ולאיכות חיים מרגיעה. בשוק עולמי המוערך בכ- 540 מליון דולר, לטרנדים בכלכלה השנייה בגודלה בעולם יש משקל לא מבוטל.

השאלה הנשאל

ת היא מה כל כך מושך את היפנים בסגנון החיים הידידותי לסביבה? יש האומרים כי התרבות והמסורת היפנית, ודת השינטו בראשם מקדשים את הטבע. הסבר  אחר נובע מסגנון העבודה התובעני הגורם ליפנים לחפש שלווה בדרכים נוחות ונעימות. ויש האומרים כי LOHAS פשוט ידידותי לסביבה, אינו דורש שינוי גדול מדי בסגנון החיים מצד הקונים, וטומן בחובו הבטחה גדולה לשקט ושלווה החסרים כל כך במרכזיים האורבניים המנוכרים של יפן.

 יהא ההסבר להתעניינות היפנית הגדלה ב- LOHAS אשר יהא, תערוכה חדשה המוצגת בימים אלה בטוקיו מציגה את "החידושים" בתחום, דוגמת יין אורגני, מוצרי יוגה חדישים, שמנים ארומתרפיים מיוחדים וכל מה שגורם לאנשים "להרגיש טוב". לכל היזמים האורגניים שביננו, אולי הפעם טוקיו כן מחכה לנו?

__________________
הכתבה פורסמה גם באתר של המכון ליצוא 

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
טורים נוספים  
אופרת סבון בעולם התקשורת היפני אופרת סבון בעולם התקשורת היפני
האם יפן יוצאת מהמיתון? האם יפן יוצאת מהמיתון?
יפנית – קשה שפה/תרבות יפנית – קשה שפה/תרבות
ההורטנציה, תפארת הגינה ההורטנציה, תפארת הגינה
כיצד עושים יחסי ציבור לעסק קטן? כיצד עושים יחסי ציבור לעסק קטן?
ההבדל בין משכורת ובין מינוף ההבדל בין משכורת ובין מינוף
כתבות נוספות במדור  
הייטק לנשים בלבד הייטק לנשים בלבד
מכשירים לנשות עסקים בתנועה מכשירים לנשות עסקים בתנועה
מובילות נטוורקינג מובילות נטוורקינג
מ-Small Talk ל- Business מ-Small Talk ל- Business
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים