הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
יישום שיטות גרילה בשיווק עסקים
מאת: יפעת יפה גיל
21/02/2008

מעשייה שיווקית אמיתית:
אשת עסקים התחפשה ל"לוחמת גרילה" ובמקום חרבות וחצי מלחמה, בחרה להשתמש בכנפיים של פיה!!!! 

הרקע למעשייה:
מאז אותו יום גורלי בו התגלגל לידי ספרו של הגורו העולמי המטיף לחכמת השיווק בסגנון הגרילה  ג'יי קונרד לווינסון, החלטתי לאמץ את התורה ולהיות ללוחמת מקצוענית בשירות הגרילה של עסקים קטנים ובינוניים.

לימים הקמתי משרד לייעוץ לעסקים קטנים, בו אני משתמשת לצד יריעה רחבה של שיטות, כלים וסודות מקצועיים גם בנשק הגרילה למטרת העברת מסרים כמו: איך יכולים יזמים ובעלי עסקים רעבים ליישם בהצלחה בעסקיהם את כל רזי הגרילה.

לאורך כל דרכי המקצועית פתחתי הרבה תיאוריות הרצאות ושיטות שרק חיזקו והוכיחו עד כמה תורתו של אותו איש יקר נכונה, ומוכיחה עצמה חדשות לבקרים .

מה זה בעצם שיווק גרילה?
המוטיב המרכזי בשיווק כלוחמת גרילה הוא לגשת לשיווק עם רעיונות גדולים ועם טקטיקה של גרילה.
בדיוק כמו שללוחם הגרילה אין טנקים מטוסים ופצצות אטום , המשולים לתקציבים האדירים של חברות הענק, [או של יזמים שמסיבות פרוזאיות כמו ירושה גדולה,הון מצוי בכיסם והם מוכנים לעשות בו שימוש שאינו תמיד לוקח בחשבון חישובי עלות תועלת] 
היזם הנוקט בשיטת השיווק כלוחמת גרילה נשען על הגאוניות והיצירתיות השיטתיות וההתמדה במקום על הממון.
שיווק כלוחמת גרילה זה היכולת לזהות את שפע ההזדמנויות המזדמנות ומיצוי כל אחת מהן לטובת העסק שלך ,ביצירתיות תוך שיתוף פעולה עם הפרטנרים המתאימים.

איך תרגלתי בפועל את עוצמת הגרילה שאני מטיפה לה !!!
בבוקרו של יום חמישי אביבי מצאתי עצמי דוהרת לירושלים למטרה מאוד לא שגרתית!
איתור [במסגרת יריד הספרים הבנילאומי] סוכן ספרותי, או הוצאה לאור גדולה שתפיץ בעולם ספר עסקים בהשראת אגדות, שהייתה לי הזכות לכתוב במשותף עם שני קולגות
 בשם: "על זאבים פיות ואנשי עסקים".

עמיתים שביקרו ביריד לפני, דו

וחו לי שהיריד על רקע המצב מאוד קטן השנה, וכי מעט מאוד הוצאות לאור מחו"ל הגיעו לארץ וגם מספר המבקרים זעום יחסית .
באותו יום חמישי הרגשתי שעלי לעשות מעשה שיגרום לי קודם כל לא לשעמם את עצמי באותו יריד שהחל לקבל בדמיוני ציון של אירוע לא מלהיב במיוחד. ברור היה לי כי חובה לנסוע להתרשם ולהתחיל להניע את גלגלי החזון – להפוך את הספר שהושקעו בו שנים של עבודה – לתנ"ך אוניברסלי של אנשי עסקים בעולם. 

בהבזק של פיות [שרק מי שכתב ספר שפיות מככבות בו בתפקיד ההירואי של אנג'ליות של עסקים קטנים * אנג'ל ביטוי למשקיע הטוב לכן מכונה מלאך, ששם את הכסף הראשון לסטארט אף]
החלטתי שאני מצטיידת בכנפי הפיה המרשימות שרכשתי בפורים האחרון באחת מרשתות הצעצועים למטרת צילומים משותפים לאתר הספר [agadot.com.co.il .www]
על מנת לאזור אומץ וגם להתהלך עמן נזכרתי בדבריו של אבי החשיבה היצירתית ד"ר אדוארד דה בונו הגורס כי על מנת להיות יצירתי חייבים גם קורטוב של אומץ!!!!

להפתעתי הרבה כנפי הפיה היפיפיות זכו לתשומת לב מיידית ובלטו מאוד בשטח Vתערוכה [שבאמת סבלה מניחוח סטטי משעמם משהו] הן מגנטו אלי במהירות מבקרים ומציגים רבים ואני זכיתי ליצירת קשרים לבביים ואינטראקרציה מהירה ובלתי אמצעית עם אנשים רבים שמאוד רצו להצטלם עם פיה, להשקות את הפיה, לתת לפיה תשורות סמליות . והכי חשוב לעזור לפיה בעצה טובה, קשר טוב הפניה חשובה ועוד...

שנים אני מרצה על אמצעים לשבירת קרח בעסקים, מדברת על איך צריך להפעיל את כל הקסמים ולהפיק את כרטיסי הביקור מיוחדים ולא שיערתי עד כמה כנפי פיה יכולים לעזור בחימום האווירה .

אגב, כולם שאלו את הפיה אם היא גם עפה וכמענה לכמיהתם  הפנתי אותם לאתר האינטרנטי של הספר www.agadot.com
בו אני מרחפת בסרט אנימציה יפיפה, פיה עסקית בתוך ג'ונגל העסקים ... 

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה

אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים