הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?

כמה מילים על רושם ראשוני בטלפון

הידעתם שהתדמית הקולית שלנו בטלפון יכולה לגרום ללקוח שלנו לברוח?!.
מאת:
11/08/2010

" הקול הוא ראי הנשמה" אמר הפילוסוף היווני גאלן.

ואכן,
רושם ראשוני יכול להתחיל בשיחת טלפון,  ואז כשניפגוש את האדם נגלה שהוא כבר גבש דעה עלינו נחרצת. רצוי אם כן להקפיד על רושם חיובי גם בקול שלנו.

אז איך יוצרים תדמית קולית חיובית בטלפון?

המטרה של רושם ראשוני חיובי בטלפון היא משולשת:

- לגרום ללקוח תחושה שהוא התקשר לחברה הנכונה 
- לשבור את הקרח ביניכם לבין הלקוח
- להציג מקצועיות, אמינות, מהימנים ומהר!

 לפניכם עשרת הדיברות שקובעות את ההתרשמות הטובה מאיתנו בטלפון.

1.      גישה חיובית: "איך אפשר לעזור" חיובי יותר מ "אפשר לעזור"," "אני אבדוק זאת עבורך" במקום "לא יודע".

2.      השתמשו בשובר קרח: צרו קשר עם הלקוח באמצעות הומור, חשיפת רגשות, פניה בשם.

3.      אסרטיביות: תזכרו אתם אמנם עובדים עכשיו אבל בהחלט לא עבדים

4.      עינייניות: משך הקשב של הלקוח מוגבל. נצלו את רגעי השיא.

5.      טון: חייכו. שומעים את החיוך בקול שלכם. דברו מעניין וסמנו מתי אתם אומרי דבר חשוב.

6.      שפת גוף בטלפון: אנשים יכולים לשמוע אם אנחנו עם הרגלים על שולחן.

7.      סגנון דיבור והגייה: שימו לב שהסגנון הולם את גילכם, מעמדכם ואת הרושם שאתם רוצים ליצור.

8.      גובה הקול: קול נמוך ונינוח משדר סמכותיות ולהיפך, קול גבוה ומהיר משדר חוסר ביטחון.

9.      אמינות: היה אמין. אל תתאמץ יותר מידי כדי למצוא חן ואל תהיה אדיש ללקוח בטלפון.

10.  היו תכליתיים ומנומסים: לאנשים אין את כל היום כדי לשמוע אתכם נואמים!

בהצלחה, אורלי רביד
יועצת ומרצה לתקשורת
מדריכה אנשים להופעה בפני קהל ובטלוויזיה

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה

אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים