|
|
|
|
שנים של עבודה מקצועית פרטנית וקבוצתית וכן אינטואיציה אימהית הובילו אותי לחשוב כי קשר הורי קרוב עשוי להוות כלי טיפולי מעשי ובלתי אמצעי, לקידום הילד והעצמתו בתפקודי למידה, לפיתוח מיומנויות תקשורת והקשבה איכותית, וכן להגברת המודעות להתמודדות עם קשיי זיכרון וריכוז. בניתי מדריך זה אשר בו ניתן למצוא כלים לשיפור התפקודים הלימודיים של ילדים, לאו דווקא מאובחנים בהפרעות קשב וריכוז. במדריך ישנה תכנית פעילות קצרת מועד המתאימה להורים לילדים בגילאי בית הספר היסודי, והכול...דרך כפות הרגליים! טכניקות הטיפוליות המוצעות בו הן פשוטות וכוללות משחקים, תרגולים ומגע באמצעותם תוכלו לעזור לילד למצוא מזור ולהתקדם בכל תחומי חייו בדרך טבעית ומהנה תוך ניצול מקסימלי של זמן האיכות ולו המועט העומד לרשותכם. ניתן דגש על טכניקות מגע המשולבות עם חידונים, יצירה תנועה ומוסיקה אשר פועלות להגדלת טווח הקשב, שימת לב לפרטים והשגת יכולת מיקוד טובה יותר.
אינכם נדרשים להיות רפלקסולוגים! הישארו מי שהנכם! אמא / אבא / סבתא / סבא / דוד/ה או אח/ות בוגר/ת. השתמשו בכוח המשמעותי של הקשר והקרבה החמה ועזרו לילד לשפר איכות חייו וכן צרו בסיס איתן לתקשורת קשובה. לא תזדקקו עוד לגורם מתווך וייתכן שתוכלו להימנע מתשלום סכומי כסף גדולים על טיפולים יקרים וארוכי טווח. עשו זאת בעצמכם! באוגדן זה תקבלו הסברים בהירים לבניית המפגשים הטיפוליים המתאימים לילד ורעיונות שיובילו לחיים שלווים וקשובים יותר. זה פשוט. יחד, "צעד אחר צעד", נצעד לעתיד טוב יותר. ניתן לילד הזדמנות לביטוי עצמי ולמימוש מלוא הפוטנציאל הגלום בו ונאפשר לו להגשים את זכותו הבסיסית לאושר.
בהצלחה רבה, אורית
|
|
|
|
הוסיפי תגובה
שלחי לחברה
גירסה להדפסה
|
|
|
|
|
|
");
");
|