|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
 
|
|
תיאור הבלוג:   יש דברים שקורים סביבי שפשוט מעצבנים אותי. רוצה לשחרר קיטור, אך לא רק. רוצה גם לכתוב על דברים יפים וחיוביים והעיקר שיהיה לכולם רק טוב.
|
|
|
|
|
פורסם ב 21/12/2010
|
|
מי אביבים היום קבלתי חשבון מים בסך 635 ש"ח לתקופת שימוש של שלושה חודשים. הבעיה היא שהחיוב קשור לשכירות של משרד ללא ברז מים, והוא מהווה סך צריכה יחסית על שימוש בשירותים ובמטבחון לא פעיל. התקשרתי למי אביבים לברר את מקור החיוב המוזר הזה. כמובן שהגעתי למענה ממוחשב. הקשתי מספר תעודת זהות, הקשתי חשבון לקוח והתחלתי להמתין לנציגת שירות. אחרי רבע שעה של המתנה הגעתי למענה אנושי. פקידה אדיבה הסבירה לי שיש עומס של פניות (כאילו שלא שמתי לב לכך) ולכן נציג יחזור אלי כשיתפנה. זה היה בבוקר, עכשיו כבר ערב... וכמובן ששום נציג לא חזר אלי.
בדרישת החוב שהגיעה אלי מצויינים בהבלטה כל הליכי האכיפה המנהלית והמשפטית על אי תשלום החוב: עיקול חשבונות בנק, עיקול ותפיסה של מטלטלין, עיקול ותפיסה של רכב, שיעבוד ומכירה של נכסים, ניתוק הספקת מים.
ועכשיו כל שנותר לי הוא לבזבז זמן יקר מפז על נסיונות טלפוניים להשיג נציג שירות.
_________________________
נביעות שכרתי מתקן מים של נביעות וקבלתי מידי חודש שני בקבוקי מים. לאט, לא החלו מצטברים אצלי בקבוקי מים והחלטתי להקפיא את המנוי, עד שנשתה את כל המים. הפקידה שאיתה דברתי אמרה שאין בעיה אך, אצטרך לשלם דמי שירות על המתקן ועוד 12 ש"ח דמי הובלה. על מה דמי הובלה שאלתי, אם אתם לא מובילים אלי מים. נעניתי בככה זה עכשיו. השלב הבא של השיחה היה: טוב אז אני רוצה להפסיק את השירות ובואו ותקחו ממני את המתקן. או, אז נעניתי בכך שאין בעיה אבל לביטול השירות אני מועברת למח שימור לקוחות, כי הם אלו שמטפלים בעניין והם יחזרו אלי תוך ארבעה ימי עסקים. להפתעתי תוך 20 דקות חזרה אלי נציגה של נביעות ששמעה את תלונתי ומיד הפחיתה את התשלום לחצי דהינו 20 ש"ח במקום 40 ש"ח. יש גם הפתעות טובות.
|
|
 
|
|
 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
");
");
|