רעומה, 53, אם לארבע בנות וסבתא לשני נכדים, הקימה את המותג רעומה לפני כ-23 שנים. לאורך השנים פיתחה רעומה סגנון ייחודי המאופיין בשימוש בבדים נוחים ומחמיאים ועיצוב גזרות נכונות המותאמות לגוף האישה. ההתמחותשל הרשת היא במידות בינוניות 40-52.
את הקונספט לקטלוג קיץ 2012 גיבשה רעומה מתוך הרצון להראות ללקוחותיה שניתן ללבוש את העיצובים המרהיבים ולהראות מדהים גם כשאת לא דוגמנית. במהלך החיפוש אחר פרזנטורית לרשת הבינה מנכ"ל הרשת שירז זק"ש קליר שהדוגמנית המושלמת לרשת נמצאת ממש לידה. "התחלנו בחיפושים אחר דוגמנית שתוכל להראות את אופי המוצרים ופשוט לא מצאנו משהי שהתאימה בדיוק" היא מספרת. "הרעיון לצלם את רעומה עלה והבנו שיש פה ערך מוסף אדיר". התגייסות המעצבת להצגת עיצוביה מעידה על המחשבה שמאחורי כל עיצוב וכל פריט שמותאם במיוחד לגוף הנשי.
הקולקציה מאופיינת בשימוש בבדים איכותיים וכולל שילובי צבעים והדפסים יחודיים המתאימים לאופי הרשת. בקולקציית קיץ תוכל הלקוחה להנות ממבחר פריטים רחב המתאים ללבישה ליום-יום לצד שמלות ערב ובגדים קלאסיים יותר.
"המטרה שלי היא לתת מענה לקהל הנשים ולכן אני מקפידה לעשות התאמות בין המוצרים שבקולקציה", מסבירה רעומה. "הלקוחה שלי מעדיפה לרכוש חולצה שתתאים למכנסיים, ולחצאית ושתוכל להתאי למראה קז'ואל ואף למראה ערב קליל" היא מוסיפה.
"בקטלוג הקיץ החלטנו להראות את מגוון השילובים שניתנים לעשות עם הפרטים בהתאם לטרנדים העדכניים ביותר. בינהם: טרנד הסיילור שכולל שילובים של כחול ואדום, טרנד צבעי הגלידה ועוד..."
טווח מחירים: 99 – 1299 ש"ח