בעידן בו האינטרנט הינו בין האלמנטים
המרכזיים החשובים לפיתוח עסק, ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לשימוש באמצעים השונים
שהאינטרנט מציע על מנת להפוך את העסק להצלחה מתמשכת.
אם בעבר הקשר עם הלקוחות היה נוצר באופנים בין אישיים הרי שכיום, האינטרנט
והדיגיטל הם האפיקים העיקריים בהם נוצרת תקשורת עם לקוחות. על מנת להבטיח
היכרות עם סוגי האתרים
ישנם סוגים שונים של אתרים שמתאימים לבעלי עסקים וחברות, ואולם לכל אחד
מסוגי האתרים יש ייעוד שונה ולפיכך יש להתאים לעסק את סוג האתר הרלוונטי. אתרים
מסוגים שונים מבוססים על חוקי בניית אתר ייחודיים ומקודמים באופן ייחודי כך שחשוב
לבחון את הצרכים האישיים של בית העסק ובהתאם לכך, לבחור את האתר המתאים.
ישנם מספר סוגי אתרים עיקריים המשמעותיים עבור קידום ושיווק אתרים
באינטרנט: האחד הוא אתר תדמיתי, השני הוא אתר מסחרי והשלישי הוא אתר תוכן. על מנת
להגיע ללקוחות שלכם בדרך המהירה ביותר, תצטרכו לבחור את אחד מאפיקי השיווק היעילים
והמותאמים לאסטרטגיה השיווקית בה בחרתם. אמצעי ישיר ועיקרי ליצירת קשר עם הלקוחות
הוא דפי הנחיתה.
דפי נחיתה, בניגוד להרבה אתרים אחרים באינטרנט, אינם בהכרח מרמזים על מהותם.
ה"נחיתה" לקוחה מעצם ה"נחיתה" של הלקוח אל דף האינטרנט.
למעשה, הלקוח "נוחת" לתוך האינפורמציה אשר ברוב המקרים אינה כוללת יותר
ממסר אחד או שניים עיקריים.
מסרים אלו יכולים להיות שיווקיים או אינפורמטיביים אבל ברוב המקרים אינם
עולים על 200 מילים לכל היותר. זאת, על מנת לתפוס את תשומת לבו של הלקוח. למעשה,
זו היא המטרה החשובה ביותר בדף הנחיתה: למשוך את תשומת לבו של הלקוח אל הדף.
תוכן דף נחיתה
התוכן של דף הנחיתה יכול להיות מגוון ועשיר במגוון רחב של אמצעים המאפשרים
לו להיות יחודי ויוצא דופן מבין דפים אחרים בעלי מטרה דומה. כיצד? באמצעות בחירה
נכונה של העיצוב, אופן הבנייה של הדף וניסוח נכון של התוכן הכתוב – תוכלו ליצור
לעצמכם מאגר לקוחות או "לידים" בעלי פוטנציאל התפתחותי עצום. אבל דף
הנחיתה אין בו די על מנת לענות על כל הצרכים שלכם.
מיקום דף הנחיתה בצינור השיווקי
יופי, בניתם דף נחיתה, באמצעות שירותי בניית דפי נחיתה של חברה מקצועית או
בעצמכם, באחת הפלטפורמות הקיימות כיום. מה עכשיו?
דף נחיתה אינו עומד בפני עצמו: יש למקם אותו היכנשהו בצינור השיווקי בתוך
תרשים הזרימה של השיווק. ברוב המקרים, מעצם היותו כזה שנועד לתפוס את תשומת הלב של
הלקוחות, דף נחיתה יעלה בתחילת הצינור השיווקי ויהיה בין האלמנטים הראשוניים
שאליהם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי יגיע לפני שהוא מגיע לעסק עצמו.
ברוב המקרים, יש להעלות את דף הנחיתה לרשת באמצעות רכישה של שטח אחסון
ייעודי. דף נחיתה בשל נפחו, אינו מצריך הרבה שטח ולכן גם מחירו יהיה נמוך יותר.
קחו לתשומת לבכם. |