למה לנו להיעזר בשירותי משרד פרסום אם טוענים בפנינו שהמדיה החברתית יכולה לעשות בשבילנו את העבודה חינם? יש סיבות רבות לכך, ואם את רוצה לקדם את העסק שלך בצורה יעילה כדאי מאוד שתדעי יותר על הדרך שבה
משרד פרסום יכול לסייע לך ולעסק שלך. בעבודה נכונה תוכלי לנצל זאת מצוין לקידום העסק שלך.
מדיה חברתית אינה חינמית בדרך כלל
אם את משקיעה בעסק שלך את הזמן שנחוץ כדי לבנות אותו, אין לך זמן להשקיע את כל מה שנחוץ כדי לפרסם את עצמך בעזרת הכלים החינמיים במדיה . ואם את בעלת משפחה ועיסוקים נוספים, או מפתחת מוצרים ושירותים רבים ורוצה להשקיע את הזמן היצרני והיצירתיות שלך בפיתוח זה, לא תבזבזי מזמנך על השקעה בערוצים חינמיים ויעילים פחות. סיבה נוספת היא שהאתרים במדיה החברתית רוצים להרוויח גם הם, ולכן בנו כלים שיש לשלם עליהם והם אלה שזוכים לחשיפה הטובה ביותר לקהל היעד שלך. הרי מי שיטפל בחשבון שלך בפייסבוק או באינסטגרם ידרוש ממך תשלום לתפעול, אז עדיף כבר להניח את העבודה לכל משרד פרסום טוב שישלב את הערוצים הדיגיטליים בתכנית העבודה שלו אתך ועם העסק שלך.
פרסום נכון מחייב בניית תכנית
ברוב המקרים, בעלת עסק יודע מה היא רוצה לראות בעסק שלה ואת מי היא רוצה כלקוחות, אבל לא בהכרח יודעת כיצד להגיע לכך. הבריף, הוא המסמך שבעזרתו בונים פרופיל של העסק ושל הלקוחות שאתם רוצים כקהל יעד הוא חלק מתכנית עבודה מסודרת שבעזרתה תוכלי להשתמש נכון יותר במשאבים שלך לפרסום. ללא תכנית עבודה מסודרת ואסטרטגיה נכונה שתבנה אותך ואת העסק שלך כמותג כבר מההתחלה, תבזבזי זמן ומשאבים עד שהלקוחות שלך יידעו למצוא אותך בעזרת מיתוג נכון. אם את כבר מוציאה כסף על בניית העסק, דחפי אותו נכון יותר בעזרת פרסומאים שמכירים טוב ממך את ערוצי השיווק שנכונים לך.
ניהול מוניטין
נניח שיש לך לקוחות מרוצים, ואחד מחליט לקלקל את החגיגה רק כי הוא המתחרה שלך והוא מכיר טוב ממך את אפיקי השיווק במדיה הדיגיטלית. מי ינהל עבורך את הבקרה, הפיקוח וניהול המוניטין שלך? מי ינטר למענך את השאלות של הלקוחות שלך שנותרות ללא מענה ומשאירות את הרושם שלא אכפת לך מהלקוחות שלך? זהו תפקיד נוסף של משרד פרסום בימינו, ניטור וניהול כל הנכסים הדיגיטליים שלך באינטרנט, כך שתמיד יידעו למצוא אותך ולענות נכון בשמך.