הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
סטייל טיפוח ויופי
לחדש ולרענן את עור הפנים

העור שלך מרגיש עייף ומתחילים קמטוטים בפנים? הבת שלך סובלת מצלקות אקנה? חולמת שוב על עור פנים צעיר ורענן? את מוזמנת לנסות את שיטת B.D.R החדשנית כדי להחזיר את האור לפנים
כתבות נוספות
* החזירי את האור לעיניך
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

איך לנהל קליניקה משגשגת בתחום הקוסמטיקה הרפואית?
כקוסמטיקאיות, אנחנו שואפות לאסתטיקה, לקהילה שמעריכה את ביצועינו וללקוחות שיוצאים יפים, רגועים ובעיקר – ממליצים

מאת: נטע טל
27/06/2018

כקוסמטיקאיות, אנחנו שואפות לאסתטיקה, לקהילה שמעריכה את ביצועינו וללקוחות שיוצאים יפים, רגועים ובעיקר – ממליצים.

מה ההבדל בין קליניקות מצליחות ובין נשות המקצוע, טובות ככל שיהיו – ומדשדשות?

אז ראשית כל – לימודי הקוסמטיקה הם בסיס אבל ממש לא מספיקים. חשוב כמובן להתמקצע בכל התחומים – טיפול באקנה, קוסמטיקה רפואית ועוד

שימי לב שאת לימודי הקוסמטיקה ואת לימודי ההמשך תלמדי בבתי ספר מקצועיים, מוכרים וכאלה שעובדים בשיתוף פעולה עם קוסמטיקאיות נוספות. 

ודאי שמעבר לכל ספק – המוצרים בהם את משתמשת עברו פיתוח מדעי הולם, מותאמים לאקלים ישראלי ונוסו על נשים כך שהתוצאות שהם מספקים מוכחות מדעית, ואושרו על ידי מדענים ואנשי מקצוע מוכרים.

2. על מנת לנהל קליניקה משגשגת עליך לבנות מותג – את המותג שלך. מה הערך המוסף שלך כקוסמטיקאית שיגרום לקהל היעד שאת בוחרת להגיע דווקא אליך?

הבליטי את ערכי העסק שלך, וקיימי עסק בריא עם כל הנהלים הדרושים לשקף את הערכים הללו בכל ממשק מול כל לקוחה: החל מהרגע שפגשה אותך באינטרנט, בעיתונות או בשלט חוצות,

דרך שיחה טלפונית מובנית ומקצועית

וכלה בטיפול ובמפגש הפרונטלי, וכמובן – ביחסים ביניכן בהמשך.

3. ודאי שאת "שוחה" היטב בבריכת המספרים של העסק שלך. עסק משגשג הוא עסק מנוהל, עסק שיודע כמה נכנס כל חודש, כמה יוצא, ומה הרווח הנקי שלו. אל תשכחי להקצות חלק מהרווחים לטובת פיתוח העסק והרחבתו, על אף שמפתה לקחת את כל הרווח הביתה.

4. התמחי במכירות. מכירות משמעותן העברת השליחות והייעוד שלך כקוסמטיקאית ושל העסק שלך כעסק של איכות חיים – ללקוחות. אם אינך יודעת למכור, הווה אומר – את מונעת מאנשים ונשים את המתנה שניחנת בה – יש קורסים והשתלמויות למכירות אשר מיועדים ספציפית למקצועות היופי, ולא תאמיני אילו הזדמנויות מכירה מדהימות את עלולה לפספס רק מחוסר ידע במכירות.

5. ודאי שאת לוקחת ייעוץ עסקי ומנטורינג מבעלת ידע וניסיון בתחום הקוסמטיקה. מישהי המבינה לעומק את התחום, והיא עצמה בעלת מותג קוסמטיקה משגשג תוכל לתת לך השראה, אנרגיות והכי חשוב – יצירתיות וידע עסקי לגבי פיתוח, הגדלת והצמחת העסק שלך.

ליווי מקצועי צמוד הוא מפתח חשוב בבניית קליניקה משגשגת, להשתלם בידע חדש אותו תוכלי להעביר ללקוחות שלך – שירצו לחזור שוב ושוב, למידת סוגי טיפול חדשניים, חשיפה לטרנדים חדשים בתחום וכמובן – התמקצעות עמוקה בטכנולוגיות טיפול המתחדשות מדי תקופה קצרה – את הרי לא רוצה להפוך ללא רלוונטית, נכון?

6. והכי חשוב – אל תשכחי לצ'פר ולשמר לקוחות קבועות וחוזרות – הן המפתח לכל קליניקה משגשגת!

המאמר באדיבות יפית אלימלך - פיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה רפואית ומייסדת בית ספר לקוסמטיקה 

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
הכל אודות המסת שומן ושאיבת שומן הכל אודות המסת שומן ושאיבת שומן
דרכי טיפול באקנה דרכי טיפול באקנה
שמרי על עור הפנים בקיץ שמרי על עור הפנים בקיץ
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
אקדמיה לסקס
הורות וילדים
בריאות
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים