1. מחקר מילות מפתח בעזרת גוגל אדוורדס
גוגל רוצה שבעלי עסקים מכל הסוגים יפרסמו אצלה, ולכן עוזרת להם. איך? עם עזרה משמעותית בביצוע מחקר מילות המפתח – הבסיס לכל קמפיין פרסומי. בין השאר תוכלו לקבל דרך הממשק רעיונות למילים וביטויים רלוונטיים לתחום הפעילות שלכם, נתונים לגבי היקפי החיפושים אחרי כל מילה או ביטוי וגם אומדן של מידת התחרותיות עבורם.
2. מודעות נפרדות לכל ביטוי מקודם
גוגל מעניקה לכל מודעה ציון איכות. ציון זה משפיע על התמחור, כלומר ככל שגוגל מעריכה יותר את המודעה, כך העלות של כל קליק צפויה להיות נמוכה יותר – ובאותה מסגרת תקציב ניתן יהיה ליהנות מיותר הקלקות. הגורמים המשפיעים על ציון האיכות הם שיעור הקליקים הצפוי, חוויית המשתמש בדף הנחיתה והרלוונטיות של המודעה ושל מילות המפתח. כשבונים מודעה ייחודית לכל ביטוי מקודם, הפרמטר השלישי בציון האיכות יהיה גבוה יותר, והתוצאה: פרסום בגוגל עם יחס עלות תועלת משתלם במיוחד.
3. שימוש בתוספים
המודעות בגוגל יכולות להפוך למשכנעות יותר אם משתמשים נכון בתוספים שמציע ממשק הפרסום. כל תוסף הוא עוד פריט מידע מחמיא לעסק, ובזכות הבולטות שלהם התוספים יכולים לשדרג במידה ניכרת את הביצועים של כל קמפיין פרסום בגוגל. חשוב להדגיש שרק עבור מודעות בעלות דירוג גבוה ניתן להציג תוספים.
4. דף נחיתה רספונסיבי ומתוכנן בחוכמה
גם כשמודעה אשר מפורסמת בגוגל מצליחה להניע גולשים להקליק עליה ולעבור לדף הנחיתה, זו רק חצי הצלחה. הצלחה מושלמת מושגת רק כשגם בדף הנחיתה הגולש או הגולשת מבצעים את הפעולה הרצויה – השארת פרטים, התקשרות אל בית העסק, קניית מוצר, הרשמה לסדנה וכו'. כדי שכך יהיה, חשוב מאוד לבנות נכון את דף הנחיתה. מחקרים רבים הוכיחו שהמיקום של כל אלמנט בעמוד הוא קריטי, ועוד דגש שאסור להתפשר עליו הוא רספונסיביות – כלומר הצגה מדויקת של הדף בהתאם לממדי המסך, כך שגם בסמארטפונים וגם בדסקטופים החוויה תהיה הטובה ביותר האפשרית.
5. פרסום בגוגל שמשביח את עצמו
אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום באינטרנט באופן כללי, ובפרט של פרסום בגוגל, הוא הפידבקים המדויקים שניתן לקבל בכל נקודת זמן. כשמריצים קמפיין כדאי לעבור על התוצאות לפחות אחת לשבוע, וכך ללמוד אילו מודעות עובדות טוב יותר ואילו פחות. עוד המלצה היא לבנות מודעות דומות בכל המרכיבים פרט לאחד, ולהריץ את שתיהן במקביל – כך אפשר לבודד את המרכיבים השונים ולבחון את תגובות קהל היעד אליהם, ואז לבחור את האופציה המיטבית.