תחום השיווק הולך ומשתדרג בכל
יום, עם כלים חדשניים ומתקדמים שמטרתם להקל על תהליכי השיווק והמכירה מצד אחד, ועל
הלקוחות הפוטנציאליים מצד שני. סיור וירטואלי נחשב לכלי פורץ דרך בתחום, שכן הוא
עונה על הצורך לחסוך זמן יקר המתבזבז על התרוצצות בין נכסים ברחבי הארץ, תיאום
פגישות שלא מקדמות את התהליך, ועוד. בעולם בו הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוצים
ומתי הם רוצים (רמז: כנראה כמה שיותר מהר) זאת, מי שלא מתקדם טכנולוגית נשאר הרחק
מאחור.
על אילו צרכים עונה סיור וירטואלי בנכס
•
צרכי המוכרים – כל אדם שעיסוקו
שיווק ומכירת נדל"ן כנראה לא יצליח למנות את מספר הפעמים בהן קבע פגישה עם
אדם אחד או כמה אנשים בנכס כלשהו, שבסופו של דבר התגלה כלא רלוונטי עבורם. סיור
וירטואלי מבטיח למוכרים שהפגישות שייקבעו הן בעלות הסיכוי הגבוה ביותר להצלחה, שכן
הלקוח רואה בעצמו את הנכס ומקבל החלטה האם כדאי להגיע פיזית למקום ולקדם תהליכים,
או לא.
•
צרכי הלקוחות – הרי לאף אחד אין
באמת זמן לצאת מיום העבודה או להקדיש יום שלם להתרוצצויות בין נכסים המפוזרים בכל
רחבי הארץ. לפעמים מה שמראים בתמונות שונה לחלוטין מהמציאות ולא פעם קורה שאדם
שמגיע לנכס בפעם הראשונה מגלה שמדובר במוצר שונה לחלוטין ממה שהיה נראה בפוסט
הפייסבוק הנוצץ והמושך בו נתקל. סיור וירטואלי מאפשר ללקוחות לצאת לסיור בכל סוגי
הנכסים, עם תמונות באיכות גבוהה במיוחד ולעתים גם סרטון וידאו. בדרך זו חוסכים
לעצמם עוגמת נפש ואכזבה, ומבטיחים שהנכסים שתגיעו אליהם יהיו בעלי הפוטנציאל הגבוה
ביותר להתאמה עבור הצרכים והדרישות שלכם.
כלומר, אפשר לומר שבאמצעות הסיורים
הוירטואליים, כל הצדדים מרוויחים ויוצאים מרוצים! המוכרים יקבלו פניות איכותיות
בלבד, והלקוחות יידעו בדיוק מהו המוצר שהם עומדים לראות.
תוצר סופי מושלם שישרת את
צרכי כל הצדדים
בעבר סיור וירטואלי היה הרבה
יותר יקר ויצירתו ארכה זמן רב. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת של המאה ה-21,
אפשר ליצור בקלות סיורים וירטואליים בעלות התואמת את הנכס (לפי גודלו, מספר חדרים
ופרמטרים נוספים), ולקבל את התוצר המוגמר תוך 48 שעות בלבד. את הסיור תקבלו כלינק
אותו ניתן להטמיע באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, אתרי מכירות ועוד, וכמובן
הלקוחות יוכלו לצפות בו דרך המחשבים, טאבלטים ומכשירים ניידים.
אז אם ברשותכם משרדים וחללי
עבודה, בתי מלון וצימרים, דירות ובתים פרטיים, מוזיאונים וגלריות, אולמות אירועים
או כל סוגי נכסים אחרים אותם תרצו למכור או להשכיר לאחרים, זו ההזדמנות לרתום
לצדכם את הטכנולוגיה ולגדיל את הסיכוי שלכם לרווחים. רק חשבו על המכירות שהפסדתם
כשלקוחות לא יכלו בסופו של דבר להגיע, או הגיעו וגילו שהנכס הוא לא מה שחשבו, ועל
אלו שבאמצעות הסיור הוירטואלי אולי יתקדמו לרכישה. אז למה אתם מחכים?!