אסתי זקהיים, סנדרה שדה, שרית וינו אלעד ונשות תקשורת השתתפו בקמפיין הלבשה תחתונה להעלאת המודעות ליופי נשי אמיתי. הקמפיין, של חברת ההלבשה התחתונה "לבני את" בשיתוף עמותת "אחת מתשע", יושק לרגל קיץ 2015.
נשים רבות בארץ ובעולם נאלצות להסתתר מאחורי תכתיבי החברה הדורשים "שלמות". "גדול מידי" או "קטן מידי" הפכו לשמות גנאי ונדמה שכבר נשים אינן יכולות להרגיש בנוח בתוך עורן. בדיוק מסיבה זו החליטה החברה בשיתוף "אחת מתשע" לצאת בקמפיין לקראת קיץ 2015 תחת הכותרת: "את מי שאת". נמוכה, גבוהה, רזה, מלאה, בריאה, חולה, צעירה, מבוגרת – כולן נשים אמיתיות ומושלמות בדיוק כפי שהן.
"אנו שמחות לקחת חלק בקמפיין המעודד יופי נשי אמיתי בהשתתפות נשים חזקות וייחודיות. נשים, בריאות וחולות כאחד, יפות ומושלמות בדיוק כפי שהן, וזהו המסר המרכזי של הקמפיין. הגיע הזמן שנתחיל לאהוב את עצמנו ולטפל בעצמנו, כי א
ף אחד לא יעשה זאת עבורנו. בהקשר לסרטן השד, הדבר אף חשוב כפליים, שכן במקרים של גילוי מוקדם, אחוזי ההחלמה עומדים על 92%", אמרת יעל שפירא, יו"ר עמותת "אחת מתשע"
דפנה קופר, מנכ"ל ובעלים של רשת "את" הלבשה תחתונהאמה שהיא מאד מתרגשת להוביל את הקמפיין הזה. "כבר 30 שנה אנחנו נותנים במה בחנויות הרשת לכל אישה לעוף עם החלומות שלה להיות מי שהיא ומה שהיא רוצה להיות, עם המון אהבה ודאגה גם ליופי וגם לבריאות. חשוב לנו מאוד המסר לנשים העסוקות בשגרת היום יום - לפני הכול יש אותך כמו שאת".
חלק מההכנסות מהמכירות של חברת "לבני את" במהלך הקמפיין יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד.