הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף יזמות עסקית
אירוע קידום מכירות מסחרר

אירוע קידום מכירות מוצלח מחייב תכנון מפורט, תיאום טוב וארגון מאחורי הקלעים. איך בונים אירוע קידום מכירות והופכים אותו להצלחה מסחררת?
כתבות נוספות
* הפגישה הראשונה עם הבנק
* שווקי את העסק שלך באינטרנט
* גברים, נשים ומדיה חברתית
 
     
 
עוד באתר -
לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
   
 

הפרמטרים שיש לקחת בחשבון בתהליך של brand build

כל מה שרציתם לגבי יצירת מוצר ומיתוג בכתבה הבאה 
מאת: נטע טל
01/01/2018

כשמדברים על הליך של יצירת מוצר ומיתוג, כלומר על brand build, מדברים על הרבה מאוד גורמים שצריך לקחת בחשבון. מעבר לשאלות פרקטיות כמו מי המתחרים של המוצר שלכם, מה הם מציעים ומה ההבדל בינם ובין מה שאתם רוצים למכור, צריך לשים לב לעוד כמה פרטים. לדוגמה, בהליך כמו ה brand build כדאי יהיה לקחת בחשבון, בין היתר, את בחירת הצבע של המוצר שלכם. אולי עד היום מעולם לא עצרתם לחשוב על כך, אך האמת היא שצבע המוצר שלכם יכול להעביר מסר מאוד משמעותי ללקוח וגם יכול להשפיע על החלטתו האם לקנות את המוצר שלכם או לא. 

brand build ומיתוג העסק שלכם 

עוד נושא שחשוב להתייחס אליו ב brand build זו השאלה איך אתם רוצים למתג את המוצר שלכם וכדי לעשות זאת נכון צריך לענות תחילה על שאלות כמו: 

1. למי מיועד המוצר 
2. מי הלקוחות הפוטנציאליים 
3. איזה מסר הייתם רוצים להעביר 
4. איזה רושם הייתם רוצים ליצור 
5. בכמה כסף אתם מתכוונים לתת את השירות או למכור את המוצר שלכם 

בנוסף לכך, כמובן שבתהליך כמ
ו brand build ומיתוג המוצר צריך גם לחשוב על השאלה כמה תהיו מוכנים להשקיע כי השמיים הם הגבול בעניין הזה. מה שכן, לא תמיד כשמוציאים יותר כסף על מיתוג המוצר או העסק זה גם משפיע בצורה ישירה על הצלחת המכירות ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. 

מדוע כדאי לפנות לקבל שירות מקצועי? 

ב brand build יש הרבה מאוד ידע, ניסיון והבנה. לכן, אם חשבתם רק לקרוא מאמרים בנושא ולנסות לבנות את המוצר שלכם לבד, כדאי שתדעו שזו טעות. brand build זו עבודה שכדאי לעשות בליווי צמוד של המומחים בתחום כי הם אלה שיכולים לסייע לכם לנצל את המשאבים שלכם בצורה כמה שיותר מדויקת ונכונה. בנוסף, הם גם למודי ניסיון והם עשו הרבה מחקרים לגבי מוצרים אחרים שהפכו למזוהים ומוצלחים מאוד, אז למה שלא תלמדו מתוך הניסיון שלהם בכל מה שקשור ליצירת המותג שלכם? 

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים