הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף
 |  נשים ועסקים  |  יזמות עסקית  |  שוק העבודה  |  שוק ההון  |  צרכנות
קורס להכשרת דוברים ואנשי יח''צ

משרד פאר לוין תקשורת יפתח בקרוב את שנת הלימודים הראשונה בקורס להכשרת דוברים ואנשי יח''צ. בסגל המרצים: אמנון אברמוביץ', משה ורדי, יואב צור, יון פדר, השופט בדימוס שלי טימן, שלום קיטל ועוד. איתן לוין: ''נכשיר את דור המקצוענים הבא בעולם התקשורת''
כתבות נוספות
* המדריך לבחירת קופת גמל וקרן השתלמות
* הפגישה הראשונה עם הבנק
* מי מנהל את המנהל?
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   פסיפס האישה הישראלית   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

מובילות נטוורקינג
מחקר חדש קובע: נשים טובות יותר מגברים בקידום עסקים דרך נטוורקינג ברשתות החברתיות, בשיעור של יותר מ-10%
מאת: יהודית שחר
23/08/2012
ממחקר שנערך לאחרונה ע"י גורו הנטוורקינג הבינ"ל, ד"ר איוון מייזנר, בקרב למעלה מ-12,000 אנשי עסקים עולה כי: נשים מצליחות יותר ביצירת קשרים עסקיים דרך רשתות חברתיות. עוד עולה ממחקרו של מייזנר כי נשים מצליחות להביא ערך מוסף עסקי דרך נטוורקינג, בשיעור של 49% לעומת הגברים שמצליחים לייצר ערך עסקי דרך נטוורקינג בשיעור של 44% בלבד. אם לשפוט לפי נתוני מחקר זה, אזי נשים טובות יותר מגברים ביצירה ופיתוח קשרים מקצועיים  ועסקיים דרך נטוורקינג  בשיעור של יותר מ-10%.

ד"ר איוון מייזנר יו"ר ומייסד BNI, ארגון הנטוורקינג העסקי הגדול בעולם: "עבור גברים נטוורקינג זה בגדר תהליך עסקי – הם ניגשים ישר לעניין. גברים נוטים לבחור בצורת הפניה הישירה בסגנון "בא נעשה עסקים" ונשים לעומת זאת, נוטות לפתח מערכת יחסים ומתקשות לנקוט בגישה ישירה מוכוונת עסקים. אמנם נשים לא יודעות לגשת לשורה התחתונה, מה שנראה לכאורה כחסרון בעולם העסקים האגרסיבי של ימינו אולם, על פי המחקר האחרון נמצא כי דווקא האסטרטגיה ה'נשית', אפקטיבית יותר בהיבט של יצירת קשרים עסקיים אפקטיביים ארוכי טווח". 

v>
"נשים שמצ'וטטות ברשת החברתית מבססות קשרים והקשרים הללו מובילים להכנסות בסופו של דבר. נשים מחפשות ליצור קשרים על בסיס רקע משותף ותחומי עניין, במטרה ליצור קבוצות תמיכה ושיתוף פעולה. נשים הן תקשורתיות וחברתיות יותר מטבען ויש לזה ערך כלכלי / כספי!" מוסיף מייזר.

עוד עולה מהמחקר כי, הסוד להצלחה עסקית דרך נטוורקינג איננו תלוי מגדר, אלא תלוי התנהגות (התנהגות שמאפיינת יותר את הנשים ביחס לגברים) ולכן גברים יכולים גם הם לשפר את הביצועים שלהם לו יאמצו את הגישה ה'נשית' ה'רכה' יותר לנטוורקינג.

ירדן נוי, מנכ"ל BNI ישראל: "נשים וגברים חושבים ומדברים אחרת בעולם העסקים. נשים מחונכות לחשיבה "תהליכית" בעוד שהגברים מחונכים לחשיבה "תוצאתית. הנשים ככלל, מקדישות יותר זמן לשלב ההיכרות עם מי שעומד מולן ומקפידות להכירם קצת יותר ברמה האישית, מה שיעיל יותר ביצירת קשרים עסקיים לאורך זמן".




 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
הייטק לנשים בלבד הייטק לנשים בלבד
יצרנות או צרכנות יצרנות או צרכנות
תמ תמ"א 38
מ-Small Talk ל- Business מ-Small Talk ל- Business
מכשירים לנשות עסקים בתנועה מכשירים לנשות עסקים בתנועה
מובילות נטוורקינג מובילות נטוורקינג
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
אקדמיה לסקס
הורות וילדים
בריאות
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים