הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף צרכנות
בחירת חברת פרקטים

בין אם מדובר בפרקט עץ אמיתי או פרקט למינציה חשוב לבחור חברה מקצועית, בעלת ידע וניסיון בתחום על מנת שתוכלנה ליהנות מהתוצאה. כיצד לבחור את חברת פרקטים נכונה עבורכן?
כתבות נוספות
* תכנון פיננסי
* תיקון מכונות כביסה
* בחירת טכנאי מקררים
 
     
 
עוד באתר -
לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
   
 

פרסומות, עד כמה באמת הן נוגעות

כל דבר חדש ואכיל שיוצא למדפים מיד צד את עיניהם של בעלי והבנות, התגובה מצידם לא מאחרת להגיע ואני נשלחת אחר כבוד לרכוש לחבורה את המוצר החדש.ורד אדלשטיין לוי מבקשת עזרה: "אם יש לכם טיפ לגמילה מפרסומות, אנא גלו לי את הסוד" 
מאת: ורד אדלשטיין לוי
04/02/2006

פרסומות .... פרסומות... פרסומות..... מה הן באמת מעניקות לאיכות חיים ולמי? זו השאלה בה אני מתחבטת יום יום כשאני מזפזפת עם השלט בין מקבצי הפרסומות. נשים יפיפיות, ילדים מתוקים ומקסימים, כלבלבים מתוקים, ושאר מיני ירקות, אלו הדמויות המוצגות לנו במקבצי הפרסומות. הכל נראה טעים... מושך וכל כך מושלם שאצלנו בבית מוצר כזה חייב להיות גם.

אני, כמו שאר חברותי טוענת שאף פרסומת לא תשפיע על הרגלי הצריכה שלי, ברור! על שלי היא לא משפיעה אבל על שאר בני ביתי בהחלט כן!
כל דבר חדש ואכיל שיוצא למדפים מיד צד את עיניהם של בעלי והבנות, התגובה מצידם לא מאחרת להגיע ואני נשלחת אחר כבוד לרכוש לחבורה את המוצר החדש.
ולא משנה אם מדובר בחטיף, מעדן, או סוג חדש של נקניק, הריר כבר מייד נאגר ועד שהמוצר לא מונח לנו במקרר, המבטים נשלחים לעברי בתחנונים לאותו מוצר. לכן הקדמתי תרופה למכה ואני מוצאת את עמי אצה רצה לקנות עוד לפני שישימו לב שמשהו חדש יצא לשוק, בזמן הפרסומת המדוברת אני שולפת להם בתנועת קוסמות את המוצר ומוכיחה את בקיאותי במוצר החדש.

חברותי היקרות טוענות כי לא כל מוצר חדש שיוצא לש

וק, הוא בעל תכונות וטעמים ייחודיים וזה בזבוז כסף משווע לקנות "פרסומות".
אך מילים לחוד ומעשים לחוד, באחד מביקורי אצל חברתי מיכל ראיתי במו עיני איך זאטוטיה מוחים בתוקף על שאין בבית את ה"שוקו מהפרסומות" ושוקו רגיל נדחה בקול תרועת בכי.
היא כמובן השפילה מבט לאחר שיום קודם לכן גיחכה שאני מתמרנת בין רשתות השיווק על מנת למצוא לבני ביתי את המרגינה החדשה שפורסמה בימים האחרונים ולא הספיקה להימצא בכל רשתות השיווק.

שלא תבינו לא נכון, אחרי הטעימה הראשונה, ברוב המקרים המוצרים נדחקים להם לאחורי המדפים במקרר, ואחרי תקופת ייאוש הם נזרקים בכאב לב לפח האשפה.
המרווחים הגדולים באמת הם היצרנים שמספיק שכל משפחה חמישית תקנה מוצר אחד לניסיון וטעימה, והם באופן מיידי מכסים את עלות הפרסומת המושקעת ואף הרבה יותר.
אז אני כמובן, אמשיך ללקט פרסומות ואני בטוחה שיש לי שותפים רבים המזדהים עם כל מילה וגם כאלה שלא... אם יש לכם טיפ לגמילה מפרסומות, אנא גלו לי את הסוד.

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
     תגובות
 
דבר כזה לא ראיתי
,   28/04/2007 10:50:48
כולם יודעים בשביל מה\מי הפרסומות, ואם יקנו מוצר מפרסומת אז זה ממש לא בגלל "שיכנוע" הפרסומת.
תגובה לתגובה
הטיפ שלי
, השרון  06/02/2006 13:14:53
פשוט מאוד להחליט על כיוון של מוצר ורק אותו לקנות ולא להתפתות
תגובה לתגובה
 
טורים נוספים  
בני משפחות כוחות הביטחון בצל ההיתנתקות בני משפחות כוחות הביטחון בצל ההיתנתקות
בעל בהריון – מיתוס או מציאות משעשעת? בעל בהריון – מיתוס או מציאות משעשעת?
איך גנבו לי את יום האם? איך גנבו לי את יום האם?
כאשר עבדנו - אבדנו כאשר עבדנו - אבדנו
ים של אהבה ים של אהבה
ריבות רבותי ריבות ריבות רבותי ריבות
כתבות נוספות במדור  
יצרנות או צרכנות יצרנות או צרכנות
תמ תמ"א 38
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים