פרסומות .... פרסומות... פרסומות..... מה הן באמת מעניקות לאיכות חיים ולמי? זו השאלה בה אני מתחבטת יום יום כשאני מזפזפת עם השלט בין מקבצי הפרסומות. נשים יפיפיות, ילדים מתוקים ומקסימים, כלבלבים מתוקים, ושאר מיני ירקות, אלו הדמויות המוצגות לנו במקבצי הפרסומות. הכל נראה טעים... מושך וכל כך מושלם שאצלנו בבית מוצר כזה חייב להיות גם.
אני, כמו שאר חברותי טוענת שאף פרסומת לא תשפיע על הרגלי הצריכה שלי, ברור! על שלי היא לא משפיעה אבל על שאר בני ביתי בהחלט כן!
כל דבר חדש ואכיל שיוצא למדפים מיד צד את עיניהם של בעלי והבנות, התגובה מצידם לא מאחרת להגיע ואני נשלחת אחר כבוד לרכוש לחבורה את המוצר החדש.
ולא משנה אם מדובר בחטיף, מעדן, או סוג חדש של נקניק, הריר כבר מייד נאגר ועד שהמוצר לא מונח לנו במקרר, המבטים נשלחים לעברי בתחנונים לאותו מוצר. לכן הקדמתי תרופה למכה ואני מוצאת את עמי אצה רצה לקנות עוד לפני שישימו לב שמשהו חדש יצא לשוק, בזמן הפרסומת המדוברת אני שולפת להם בתנועת קוסמות את המוצר ומוכיחה את בקיאותי במוצר החדש.
חברותי היקרות טוענות כי לא כל מוצר חדש שיוצא לש
וק, הוא בעל תכונות וטעמים ייחודיים וזה בזבוז כסף משווע לקנות "פרסומות".
אך מילים לחוד ומעשים לחוד, באחד מביקורי אצל חברתי מיכל ראיתי במו עיני איך זאטוטיה מוחים בתוקף על שאין בבית את ה"שוקו מהפרסומות" ושוקו רגיל נדחה בקול תרועת בכי.
היא כמובן השפילה מבט לאחר שיום קודם לכן גיחכה שאני מתמרנת בין רשתות השיווק על מנת למצוא לבני ביתי את המרגינה החדשה שפורסמה בימים האחרונים ולא הספיקה להימצא בכל רשתות השיווק.
שלא תבינו לא נכון, אחרי הטעימה הראשונה, ברוב המקרים המוצרים נדחקים להם לאחורי המדפים במקרר, ואחרי תקופת ייאוש הם נזרקים בכאב לב לפח האשפה.
המרווחים הגדולים באמת הם היצרנים שמספיק שכל משפחה חמישית תקנה מוצר אחד לניסיון וטעימה, והם באופן מיידי מכסים את עלות הפרסומת המושקעת ואף הרבה יותר.
אז אני כמובן, אמשיך ללקט פרסומות ואני בטוחה שיש לי שותפים רבים המזדהים עם כל מילה וגם כאלה שלא... אם יש לכם טיפ לגמילה מפרסומות, אנא גלו לי את הסוד.